Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Wednesday, September 29, 2010

Funda alba din pene Alice&Sara

Funda alba din pene Alice&Sara - 50 RON/VANDUTA
Descriere: Funda mare, alba din pene naturale cu doua cristale negre in centru asezata pe bentita neagra din saten.Cred ca este potrivita si pentru o mireasa mai nonconformista!:)



Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

6 comments:

Boheme.Fille said...

Ha, ce sweet e!:)
Btw..I'm following you now:D

Mina said...

hey ti-am vazut poza pe bucharest style. trebuie sa iti zic cu cea mai mare sinceritate outfitul ala e amazing. its worthy of putting it on our daily outfit section. mam uitat azi prin ea si mie mi se pare ca si tie stilul tia evoluat foarte mult. e mult mai edgy acuma. anyways fusta e cea mai super piesa dintre toate. de unde o ai?

Sara said...

Boheme - Thanks!:)

Mina - multumesc, fusta este retro, cum altfel? - hand me down de la sora tatalui meu!:)

Mina said...

ohhh vb cu Sara acuma! sau tu esti alice pe accountul ei?
btw cum a fost la absolut?zimi zimi ca sunt super curioasa. vrea detalii lungi!

Anonymous said...

buna ziua.ma bucur ca ne am cunoscut duminica la targ.deja am adoptat brosele la bluzitele mele.super dragut!multumesc.stella

Alice in vintageland said...

Mina - :)))) eu eram, dar nu mi-am dat seama ca eram logata pe contul ei, vorbim pe facebook si iti povestesc totul cu lux de amănunte!:)

Stella - si mie mi-a facut mare placere ca te-am cunoscut si sper sa ne mai vedem si cu alta ocazie!:)

Related Posts with Thumbnails