Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Tuesday, October 12, 2010

Epolet Alice&Sara "Royalty" / VANDUT

Epolet Alice&Sara "Royalty" - 80 RON / VANDUT
Descriere: Epolet detasabil in stil militar din piele  neagra si franjuri albe cu lanturi lungi cu aspect aramiu antichizat. Il puteti prinde pe orice: geci, jachete, rochii, sacouri, tricouri, trench-uri sau paltoane. Am cugetat indelung la sistemul de prindere si am ajuns la concluzia ca cea mai usoara si mai eficienta metoda de prins pentru un astfel de epolet o reprezinta tot banalele ace de siguranta (astfel fiecare persoana il va aseza exact pe umarul ei si ii va prinde cu oricate ace crede de cuvinta - de obicei eu folosesc 2 ace mici pe care le prind in interiorul sacoului, tricoului, rochiei). In cazul in care doriti sa ii asezati pe o geaca de piele scotch -ul dublu adeziv e solutia perfecta. Ii pot coase eu doua baze de brose ca sistem de prindere insa consider  (pentru ca am incercat:) ca acest sistem de prindere este mai restrictiv si mai putin versatil decat prima varianta. Se poate reface la cerere!

Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

No comments:

Related Posts with Thumbnails