Wednesday, November 10, 2010

Epoleti Alice&Sara military style detasabili cu brose aurii/VANDUTI

Epoleti Alice&Sara military style detasabili cu brose aurii - 95 RON
Descriere: Epoleti detasabili in stil militar din piele, franjuri negre si o mare varietate de brose in nuante de aramiu si auriu. Ii puteti prinde pe orice: geci, jachete, rochii, sacouri, tricouri, trench-uri sau paltoane. Fiecare dintre cei doi epoleti are cusute pe spate doua ace mari de brosa ca sistem de prindere. Se pot reface la cerere (dureaza 2 zile)!

Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

6 comments:

mispapelicos said...

I love those shoulders appliques. Did you made them????

Alice in vintageland said...

Yes, I sure did! It's not my first pair, I made many pairs of epaulets, you can see the other models here: http://dulapulbunicii.blogspot.com/search/label/Epoleti

Ioana Liliana said...

As always, your the peacock pieces are amazing!

♥
Fashezine

SOJOURNED IN STYLE said...

the epaulets look stunning and the red flowered headband is wonderful. great stuff

Mina said...

i love these epalulets. if i didnt already own a pair from u i probbaly would purchase these ones as well.
xoxo
mina

Alice in vintageland said...

Thank you girls, I love making all of them.:)

Related Posts with Thumbnails