Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Saturday, June 12, 2010

Alice&Sara...simply whimsical


Hello guys and dolls! Obsevati ceva schimbat? Nu, nu m-am tuns - am umblat putin la blog, i-am facut un lifting de sezon si un mic rebranding. Daca ati mai intrat azi - probabil va intrebati ce se intampla. Ei bine - m-am jucat eu cu html-ul ceea ce este cumva echivalent cu a ma juca cu o bomba, am incercat mai multe variante, ma gandeam sa-l fac cu trei coloane ca  sa semene cu celalalt blog (pastorit de mine si Sara - my trusty sidekick),  insa dupa 4 ore am decis ca varianta aceasta imi place cel mai mult: simplu, proaspat, cu mult spatiu pentru fotografii - de-acum imi veti putea vedea porii in toata splendoarea lor.
Cel mai mult imi place insa noul header - creat tot de COSTIN (my personal arhitect/web artist/ tv junkie friend) care stie mereu exact cum vreau sa arate ceva, uneori nu este nevoie nici sa-i spun, comunicam telepatic. Thanks, sugar pie!:).
As vrea sa stiu ce parere aveti voi! Va place noua fata a blogului? Preferati varianta veche? Do you hate me, love me, don't really care, think the web is not big enough for the two of us?:))))))))))))))

7 comments:

Denisa L said...

me love it:)

Costin M said...

thanks :P

Unknown said...

goodie! :p

Mina said...

... this one e super! the header arata chiar excelent si imi place nuanta asa un pic vintage... the skill! si imi place ca pozele sunt mai mari. keep it this way!

cosmofever said...

Great new look! I'm loving it <3

Anonymous said...

Foarte dragut :)

simona said...

e foarte frumos :)

Related Posts with Thumbnails