Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Thursday, July 23, 2009

Special Guest Star - Ioana

Azi va vorbesc in cuvinte si imagini despre...tam-taram...IOANA!
Nici n-am apucat sa o mai listam pe blog (de rochia cu floricele vorbesc:) pentru ca Ioanei i-a placut mult si a plecat cu ea de la unul dintre targurile la care am participat.
Ioana mi-a trimis aceasta poza de la Paris si mi-a spus ca a facut-o special pentru mine! Cat de dragut!!!!

Bentita navy de la noi combinata cu un outfit de inspiratie marinareasca demn de o printesa!

Bentita verde din dantela de la noi purtata cu o rochie superba!



Sacoul tapiserie de la Dulapul Bunicii e suflet pereche cu un colier de perle si un tricou traznit, right?


O priveliste superba din Paris pe care Ioana mi-a trimis-o via email! Imi da senzatia de nemurire!

Poza facuta Turnului Eiffel de Ioana la Paris in 2009!
Poza facuta de mine in Seattle (The Space Needle) in 2007! Mi se par foarte asemnatoare! Ciudat, right!


Ioana face deja parte din categoria persoaneler care au devenit mai mult decat cliente pentru mine, o consider deja una dintre prietenele mele. Este genul de persoana pe care nu poti sa nu o indragesti instant – e calda si are mereu ceva frumos de spus. A fost printre primele persoane care au lasat comentarii pe acest blog si m-au facut sa simt ca eu si Sara nu dedicam cateva ore pe zi acestei activitati degeaba. Unori imi inveseleste ziua cu mailuri despre evenimente sau targuri care crede ea ca m-ar putea interesa sau cu poze minunate din calatoria ei la Paris! In plus are un stil vestimentar de poveste: foarte feminin, colorat si curajos, nu ii este frica de hainele cu multa personalitate si le condimenteaza cu accesorii la fel de intersante. In unele zile cand sunt trista, obosita mi se intampla sa primesc cate un mail mic de la ea (de obicei se nimereste sa avem zile proaste in acelasi timp) si deja ma simt mai bine. Va marturisesc ca asa as vrea sa fie toate persoanele din jurul meu, atat din punct de vedere vestimentar, dar mai ales ca personalitate: she's such a sweet and kind person!

13 comments:

cosmofever said...

Subscriu, Ioana e mai mult decat o clienta, si este o persoana foarte placuta si draguta!

Alice in vintageland said...

She truly is!:)

Anonymous said...

ai dreptate in tot ceea ce ai scris despre ioana. nu zic asta doar pentru ca e sora mea - sau ar trebui sa spun pentru ca sunt sora ei, dat fiind ca a devenit deja o persoana celebra, caci tot citesc despre ea pe blog-urile de profil vintage, datorita pasiunii pe care o impartasiti cu toate...cu atat mai mult in ultimul timp admir la ea gustul desavarsit al stilului ei vestimentar si modul total inspirat de a realiza combinatii de haine si accesorii absolut senzationale. noi nu ne vedem prea des - eu locuiesc in brasov, dar si atunci cand ne vedem sunt uimita de cat de fain se imbraca si cum are mereu in dulapul ei NARNIA exact "haina potrivita pentru evenimentul potrivit"!! BRAVO IOANA!! YOU GO GIRL!!!

- de la sis mik :))

Mara said...

Dupa descrierea pe care ai facut-o imi pare rau ca nu o cunoscu si eu pe Ioana, pare o persoana foarte sweet! Si dupa cum vad se imbraca foarte bine, nici nu pot sa aleg o tinuta preferata pentru ca toate sunt atat de minunate!!!:)

Alice in vintageland said...

Sora Ioanei - your sister is great, mi-a povestit de tine, numai de bine, don't worry!

Mara - adevarat graiesti!:)

Oana said...

Superbe poze si tinute foarte inspirate :-) O cunosc pe Ioana, fiind clienta mea de mult timp si ne-am inteles mereu perfect. Are un gust desavarsit si si-a ales intotdeauna articolele mele de suflet. Stiu ca pare ciudat, dar exista haine despre care tin sa ajunga la oameni deosebiti ca ea :-)
Va pup, fetelor!
Ne vedem la Verde pe 1 ;-)

Oana

Anonymous said...

multzam fetelor pt aprecieri :) si voi sunteti niste dragute,toate,si abia astept tirgul de la verde.mai ales ca we asta tb sa lucrez:(( dar atunci o sa mi scot pirleala :) pupici,we placut!Ioana

Alice in vintageland said...

Oana - I hear you!:)
Ioana - Kisses si weekend usor la serviciu!:), cred ca o sa fie frumos la verde :)

carola said...

acu as vrea sa o cunosc si eu pe Ioana :) dar si pe voi, Alice si Sara ca ne tot conversam online, poate reusim sa ne vedem o data si offline :) Si tinuta in stil marinaresc merita laude aparte - imi aduce aminte de ceva in stilul anilor '20, jazz age - e extrem de seducatpare si feminina. Bravo ei pentru curaj si stil!

Elena G. said...

Ioana N.?
Sigur este ea, tot ce am citit ma face sa fiu sigura ca este acea persoana minunata care nu uita cand este ziua unei "prietene"(imi doresc sa nu fie prea mare cuvantul) virtuale.
Sper sa ramai asa si sa inveti sa mergi pe bicicleta!
Multi pupici din Timisoara!
Elena

Anonymous said...

@Elena:eu sunt,ma straduiesc,ma straduiesc:) pupici!
@Carola:pai ne putem cunoaste la un tirg:)
@Alice:bineinteles ca azi dupa job am fost la tirgul anticarilor pe bd aviatorilor:) si m am ales cu o rochie crazy :)si un colier (de fapt o sticluta veche batuta cu pietre atarnata pe un lantic:)
Pupici,Ioana

Alice in vintageland said...

Carola - Da, ai dreptate, aceea cu fusta albastra de dantela e si preferata mea, cand esti in Bucuresti da-mi de veste si ne vedem neaparat - abia astept!:)

Elena G - da, este Ioana N - the one and only!

Ioana - sounds great!:)

Anonymous said...

combine xanax with vicodin xanax p xanax mc

Related Posts with Thumbnails