Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Tuesday, April 14, 2009

Floral



 
Nu stiu cum am facut, dar dupa trei zile de nesomn, duminica am reusit sa ajung si la MGB - din pacate am ajuns exact la final cand mai toata lumea se pregatea sa stranga hainele, pantofii si accesoriile, n-am stiut ca se termina la 18.30, asa ca la 18 eu eram acolo (am avut impresia ca ora de inchidere este 20)! In fine, ma bucur totusi ca am avut ocazia sa o cunosc face to face pe Diana Bobar (care este chiar si mai draguta decat credeam, e o incantare sa vorbesti cu ea:), i-am admirat si hainele, m-am delectat cu incantatoarele rochite ale Ioanei Diacu (sunt absolut superbe, romantice, de poveste), mi s-au scurs ochii dupa pantofii facuti de Coca Zaboloteanu, am descoperit-o pe Adelina Taja (ale carei haine imi fac pofta de desene animate) si chiar am mancat un cupcake de la Diana Enciu in timp ce ma uitam la cateva din hainele din linia young pe care o va lansa in luna mai!

N-am facut poze pentru ca evident am uitat aparatul acasa (cred ca de fapt subconstientul mi-a transmis ca nu incape in geanta plic pe care am purtat-o si eu acum zic ca l-am uitat)! N-am fotografii, in schimb am facut cateva dupa ce am ajuns acasa cu tinuta mea: fusta cu imprimeu floral si struguri "infoiata", un sacou barbatesc, supradimensionat cu croiala impecabila din jeans gri, ciorapi roz, rochie foarte scurta, neagra cu fermoare in partea de sus purtata ca bluza pe sub fusta colorata, multe siraguri de margele albastre, botine mov foarte inchis, geanta plic supradimensionata si o bentita facuta de mine insami!:). Scuzati fata, eram foarte obosita si extrem de nedormita:)! A mai fost cineva la MGB si daca da, cum vi s-a parut?
De asemena am descoperit de curand un blog de fashion si personal style scris de o domnisoara foarte draguta din Brasov care m-a impresionat foarte placut - e vorba de Pret a Protester, nu ezitati sa-l cercetati, pe mine ma inspira si imi da idei!

11 comments:

Anonymous said...

pe MGB asta l am ratat si acum imi pare rau:)) rochii si cupcakes ....mmmmm o combinatie delicioasa:) eu duminica am fost in schimb la tirgul de florii de la MTR si mi am luat oua incondeiate(ca sa nu zic ca nu mi am luat nimic:)
te pup,Ioana
ps...ai fost imbracata super,mi e pofta de struguri acum:))

Alice in vintageland said...

Thanks Ioana! Am mancat numai un cupcake, am zis sa ma pastrez pentru Paste si cand colo ieri la serviciu au adus prajituri pentru ca a fost duminica ziua cuiva, e un complot:). Frumoase si ouale incondeiate! Kisses back!

Alice X said...

i LOOVE your layering and your display picture:) so pretty, check out my blog, i'm alice too!

alicexinwonderland.blogspot.com

Alice in vintageland said...

Hey ALICE! Thanks bunches! I'll make sure and check it out! Thanks for stoping by:)

Alice in vintageland said...

Thanks,nookie:)!

MEDINE said...

Merci de recomandare : )
Deci cititi Pret-a-Protester si purtati acadelele lui Alice. Reteta garantata pentru o viata cool.
XOXO

Alice in vintageland said...

Cu placere:), e din inima:).

carola said...

Oh, uite in momentele astea regret eu ca nu m stau in Bucuresti - cand se aduna o groaza de oameni faini pe care as vrea sa-i vad si cand e zi de shopping fain :D Ma bucur ca ai fost macar tu, mai ales aratand asa seducator ;)

Alice in vintageland said...

Seducator:):):):):)?!?!?!Ce bine ca mi-a iesit! hahaha

Anna Pope said...

You look amazing!!

Off, acum imi pare super rau ca nu am ajuns la MGB :P Data viitoare poate reusim sa dam una de alta pe'acolo :)

Love the new page, am adaugat linkul nou la lista de bloguri (sorry ca am raspuns asa tarziu, am fost ametita rau in luna asta)

Alice in vintageland said...

Anna, thanks bunches! Si eu sper sa ne vedem face to face candva in viitorul apropiat:). Multumesc pentru link!

Related Posts with Thumbnails