Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Saturday, February 21, 2009

Jacheta pentru baieti din raiat "Slepless in Seattle" – 60 RON







Petele cetoase din fotografii sunt datoarete blitului si particulelor de praf si nu exista in realitate (de asemenea culoarea hainei la exterior este negru intens)!

Brand: Marvin Richards
Stare: excelenta
Descriere: Haina barbateasca neagra din material raiat (de bumbac) la exterior, cu dublura groasa tip blana de miel (dar creata artificial), se inchide in fata cu nasturi din metal foarte draguti, are patru buzunare exterioare (doua laterale ascunse si doua la piept micute, aplicate, care se inchid cu capsa), gulerul este exact ca materialul dublurii (gen miel), stare excelenta (a fost purtata de doua ori)!

Material: exterior – 100% bumbac, interior – 67% poliester, 33% acrilic
Masura: XL, Bust – 116cm, Latime spate – 50cm, Maneca– 77cm, Lungime - 64cm
Pret:  60 RON

Geaca a fost cumparata din Seattle si una dintre cela doua dati in care am purtat-o a fost cand am zburat peste Atlantic cu ruta Seattle - New York -Bucuresti - a calatorit jumatate de lume ca sa ajunga in Romania ! Acum cateva zile cand am decis sa o listez, am facut fotografiile de rigoare si cand am verificat buzunarele am gasit un servetel pe care fetita de 9 ani a mexicancei la care am locuit in orasul de smarald ne scrisese un mesaj de la revedere – adorabil! Cred ca cealalta data a fost in ultima saptamana petrecuta acolo, cand incepuse deja sa ploua si sa fie frig si noi ne rataceam in suburbiile orasului si nu numai!

Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.
Related Posts with Thumbnails