Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Monday, April 12, 2010

Cum a fost la V for Vintage brings Lolita

N-am mai scris de mult o recenzie despre targuri, e suficient sa sari peste una singura si apoi ti se pare normal sa le amani si pe celelalte.
De data aceasta trebuie sa va zic cateva cuvinte pentru ca a fost cu adevarat grozav. V for Vintage brings Lolita se inscrie, in ceea ce ma priveste, in categoria celor mai reusite, placute si memorabile targuri la care am participat pana acum. Nici nu imi imaginez cum ar fi fost daca chiar as fi reusit sa-mi parasesc camera si standul pentru mai mult de 5 minute ca sa privesc cu atentie, sa ating, sa ma minunez in fata lucrurilor aduse de fiecare participant si sa schimb mai mult de un salut cu cei asezati in celelalte camere. Suferinta cauzata de lipsa “socializarii” extinse a fost considerabil indulcita de compania fetelor cu care am impartit spatiul. Andreea de la Biba Bijoux este o persoana cu adevarat incantatoare si ma bucur mult de tot ca am avut ocazia sa stam mai mult impreuna, mai ales ca ne intalnim foarte rar acum ca nu mai locuieste in Bucuresti. Noua ei colectie de accesorii este foarte frumoasa si sunt sigura ca o sa fiti de accord cu mine cand o sa vedeti pozele. Eu abia astept sa port colierul pe care l-am primt cadou de la ea, cerceii n-am mai putut rezista si mi i-am pus in urechi la targ. Si daca tot vorbim de partea plina a paharului, imposibilitatea de a rataci in voie peste tot m-a ferit de multe tentatii. In general anumite haine si accesorii imi “vorbesc”, ma striga pe nume si trebuie sa le cumpar independent de motivatiile rationale.      
Selectia de haine vintage si accesorii a fost impresionanta, fiecare a venit cu ce avea mai frumos si mai deosebit. Spatiul a fost foarte generos si am avut loc sa-mi aranjez atat hainele, cat si accesoriile asa cum am vrut. In plus Cafepedia este un loc frumos si aranjat cu foarte mult bun gust, un spatiu perfect pentru un eveniment de acest gen. Si au fost multe fete frumoase imbracate potrivit dress codului.
Cum nu m-am putut misca prea mult, nici poze nu am prea facut, am numai cu standul meu si fetele din camera in care am stat. Dar nu va intristati, sunt plina de resurse si am gasit poze frumoase facute de Ioana de la Fashezine care a scris un articol superb ilustrat despre targ.

Am facut o serie noua de brose si coliere cu printuri originale de inspiratie retro. Printurile sunt realizate si alese special de Sara deci nu o sa le mai vedeti in alta parte. Seria cu brose iconice este pe terminate, hurry up daca doriti una!
Cateva din colierele, bentitele si agrafele cu flori realizate de noi pe care le gasiti de vanzare aici pe blog!
O domnisoara frumoasa cu manechinul meu costumat in flori de toate felurile si Izabela de La Chatterie cu urechile de dantela facute de mine!
O noua serie de agrafe cu pene de paun si flori din piele pe care urmeaza sa le listez si pe blog in curand!
Andreea si noua linie de accesorii Biba Bijoux
Privire de ansamblu asupra unei parti din standul meu si o ultima imagine cu iubita mea geanta YSL!
Intr-un moment de nebunie am decis sa iau cu mine la targ si perechea mea preferata de Dr. Martens: the glittery, over the top, 90's, disco boots. Desi sunt cu un numar mai mici ii ador si ma bucur ca nu i-am dat pentru ca m-am razgandit si nu mai vreau sa-i ma vand...pentru moment!
In ultimul timp am confectionat multe bratari frumoase tip corsaj sau simple cu flori sau funde, din dantela, matase, piele sau materiale cu imprimeuri florale speciale, dar si bratari late si rock&roll din fermoare. Cateva au ajuns deja pe blog, urmeaza si restul!
Standul cu haine asezate in functie de culori, in special rochii!
Ati fost la V for Vintage? Care sunt impresiile voastre?

8 comments:

Unknown said...

Pentru Alice: http://www.webworksllc.com/I_Like_You.cfm

Unknown said...

Pentru Alice: http://www.webworksllc.com/I_Like_You.cfm

Alice in vintageland said...

That's so hilarious and cute!:) I like you too!:))))))))))

Jewelry Making Tools said...

What an incredible vintage collection! I love those pins and necklaces!

Alice in vintageland said...

Thank you! I made them:)

Recycle Boutique said...

Hey again :) Da mi le doream de ceva timp si le-am primit surpriza!! Sunt tare mandra de colier, a avut un real succes am vazut si pictorialul de la revista Bolero! Urmaresc tot :))
Thanks :* and keep up the good work!

Unknown said...

Asa sa faci!
No Dr. Martens!
Dar daca totusi te decizi, glitter us a hint :p

Alice in vintageland said...

A Dreamer - I will, inca mai sper sa mi se micsoreze putin piciorul si sa-mi vina bine!:)))))

Related Posts with Thumbnails