Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Thursday, August 08, 2013

Fusta cu talie inalta


Ok, so I'm obsessed, sue me for that! Trends may come and go but I'm going to wear pin up inspired looks forever.  

And I will keep on collecting high waisted skirts as well because I love them. They look great with everything but cropped tops are my favorite pairing - they just look right together. 

We should never stay against perfection. Don't forget you sandals and sunglasses - it's summer after all!


Fusta in carouri cu talie inalta – 45 RON
Marime: S, M (38-40), Talie – 74cm, Lungime – 80cm
Material:  100% bumbac
Stare: nou
Descriere: Fusta cu talie inalta si buzunare din bumbac cu imprimeu in carouri in nuante de alb, kaky, gri si negru, are pliuri pe toata suprafata, la tiv are un volan decorativ din dantela sparta, se inchide in fata cu nasturi, nu are dublura, nu este transparenta, stare excelenta!


Pentru comenzi ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com


2 comments:

Daniela Macsim said...

Este foarte frumoasa fusta!!!!

Unknown said...

Lovely crop top <3

Related Posts with Thumbnails