Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Saturday, October 09, 2010

Brosa Alice&Sara "Weather Girl"

Brosa Alice&Sara "Weather Girl" - 30 RON
Descriere: Brosa mare, ovala cu un print retro: o pin up girl care lupta cu vremea rea :)))), dimensiuni: 5.2/4cm!
Cercei Alice&Sara "Angel wings and flowers" galbeni - 30 RON
Descriere: Cercei din metal si voal cu doua fete: fata principala cu flori galbene din voal cu centru din margele negre si aripi de inger din metal usor, argintiu, fata secundara cu fleurs de lis mari pe acelasi fond de voal galben de care sunt agatate aceleasi aripi.
 Restul broselor cu imprimeuri iconice si retro le gasiti in categoria BROSE
Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

3 comments:

Mina said...

oh la la brose noi! am purtat ieri sacoul care il avem la photoshoot cu brosa la scola si colega mea de langa mine( o prosta ovbviously) mia zis ca ii se pare asa cute ca port poze cu bunica mea intro brosa pe sacou! mia venit sa rad de numai puteam!

Alice in vintageland said...

:))))))))) Nu pot sa cred, am lesinat de ras! Eu zic sa trecem cu vederea ignoranta fetei si sa retinem aspectul pozitiv: esti nepoata lui Grace Kelly si faci parte din familia regala de Monaco!:)))))))))))))

Ash said...

I absolutely love these pieces. Thank you for sharing I am off to create.

Related Posts with Thumbnails