Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Saturday, February 21, 2009

Ghetute inalte mustar "Urban vibes"– 95 RON










Hey there Delilah I know times are getting hard But just believe me, girl Someday I'll pay the bills with this guitar We'll have it good We'll have the life we knew we would My word is good

Brand: Weinbrenner pentru Bata (http://www.bata.co.za/page.php?kon=4_1_6)
Pret: 95 RON
Material: piele şi piele intoarsa, captusiti cu material gen „miel”
Marime: 40 (merg lejer şi un 41)
Stare: excelenta
Descriere: Ghetute (model sport gen tenisi) inalte din piele şi piele intoarsa in diverse nunate de maro şi verde (mustar), sunt imblanite (cu material gen miel creat sintetic), au talpa joasa şi insertiile diferite de piele colorata creeaza un model foarte modern, se strang pe picior cu sireturi, cred ca la origini au fost facute pentru baieti, dar sora-mea i-a cumparat pentru mine (sunt insa mari), stare excelenta (i-am purtat de doua ori)!


Povestea ghetelor este una internationala, Sara i-a cumparat dintr-un magazin Bata din orasul Presov (Slovacia) pentru mine, insa sunt prea mari (port un numar mare, dar totusi). Cand i-am vazut mi-au placut la nebunie, asa ca am fost foarte dezamagita cand am constatat ca-mi sunt mari (asta nu m-a impiedicat insa sa-i port de doua ori). Culorile sunt absolut superbe şi au un aer foarte urban şi „cool”, sunt o variatie foarte draguta şi originala pe tema converse. Or sa arate foarte bine in picioarele unui baiat sau ale unei fete şi credeti-ma ca sunt foarte usori şi comozi (perfecti pentru primavara asta)!



Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

Related Posts with Thumbnails