Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Sunday, November 15, 2009

Fusta mov "Deep purple emotion" - 45 RON






Brand: Gerry Weberhttp://www.house-of-gerryweber.de/index_GW_de.html
Marime: 42 (Gr), Talie -76 cm, Solduri- 102-104cm, Lungime 82 cm
Material: voal grosut sintetic (nu se sifoneaza)
Stare: perfecta
Descriere: Fusta eleganta, peste genunchi, culorea este un mov intens, inchis, foarte frumos, croiala dreapta, partea din fata este plista iar partea din spate este simpla, are si buzunare, se inchide la spate cu fermoar, nu a fost purtata deloc, cu exceptia fotografiilor pe care le vedeti mai sus! O puteti purta cu bluze si camsi elegante (cu gulere frumoase, inalte, eventual si cu dantela) sau in combinatii mai jucause, asa cum am facut eu (mi-am imaginat ca merg intr-o calataorie de agrement pe un yacht - stiu am o imaginatie bolnava)!
Orice imperfectiune se datoreaza blitului. Pentru comenzi (detalii suplimentare) asteptam un mail la adresa mailto:astepdulapulbunicii@yahoo.com!

No comments:

Related Posts with Thumbnails